Довірте свою безпеку професіоналам
Залиште заявку і ми вам зателефонуємо
Всі права захищені
СПОКІЙ І ВПЕВНЕНІСТЬ
В ПОЖЕЖНІЙ БЕЗПЕЦІ
ПРОЕКТУВАННЯ
ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ
Як працює пожежна сигналізація
1
Спрацьовує датчик
Датчики реагують при виявленні одного з факторів: вогню, різкого підвищення температури, задимлення. Сигнал відправляється на центральний пульт, вмикаються сирени.
2
Усунення осередку загоряння
Активується система пожежогасіння: порошкова, водяна, газова. Система підбирається з урахуванням типу приміщення.
3
Виклик пожежної бригади
Наш фахівець пульту моніторингу викликає на об'єкт пожежну бригаду і зв'язується з власниками приміщення.
Обладнання пожежного захисту
Датчик диму
Надійний пристрій для визначення пожежі в приміщенні. Датчик реагує при виникненні задимлення в приміщенні, після чого спрацьовує сигнал тривоги. Датчик встановлюється на стелю, або на стіну, можлива установка на декоративних кільцях, що актуально для підвісних стель.
Датчик температури
Бездротовий оптичний детектор диму і температури виявляє пожежа в житлових будинках або комерційних будівлях. Реагує на різкі підвищення температури в приміщенні.
Датчик вогню
Датчик, що володіє високою чутливістю виявлення джерел відкритого вогню. Встановлюється на стіну або стелю.
При замовленні послуги забезпечення пожежної безпеки компанія Мега-Ладон відповідає за роботу всіх вузлів і устаткування пожежної безпеки, і готова взяти на себе не тільки гарантію введення в експлуатацію з усіма узгодженнями, але і подальше обслуговування, адже на кону не тільки майно, а й щось набагато більше - життя.
ЕТАПИ РОБІТ
Всі наші процеси регламентувані та відточені за роки практики
|Звернення
Збір і аналіз вимог клієнта, консультація з фахівцем, складання попереднього плану робіт
|Проектування
На цьому етапі відбувається вивчення документації об'єкта, технічного завдання замовника, з обов'язковим залученням експертів. На розгляд замовника подається кілька проектів, кожен з яких містить певні переваги
|Документація
На цьому етапі створюється технічна документація, вибирається необхідне обладнання, проводиться закладка трас і комунікаційних каналів, здійснюється вибір програмного забезпечення
|Установка
Установка і монтаж всіх елементів системи пожежної безпеки, тестування і пуско-налагоджувальні роботи
ВИБЕРІТЬ РІШЕННЯ ДЛЯ СЕБЕ
Замовте безкоштовну консультацію
Залиште ваші контактні дані,
наш фахівець зв'яжеться з вами якнайшвидше
Питання та відповіді
Скільки часу займає монтаж охоронної сигналізації?
Наші інженери зв'яжуться з вами для визначення зручної дати і часу для установки охоронної системи. Фахівці нашої компанії встановлять обладнання за лічені години. Також вас проконсультують і підкажуть як користуватися сигналізацією і мобільним додатком так, що б це було максимально зручно і можливості системи були використані на всі 100%.
Скільки часу займає монтаж пожежної сигналізації?
Тривалість монтажу пожежної сигналізації залежить від розміру об'єкта і технічного завдання. Відповідно до нашого досвіду можна сказати, що найчастіше монтаж виконується протягом одного дня. Монтаж пожежної сигналізації під ключ (проектування, монтаж, підключення, проведення навчання) займе 3 дні.
Чи фіксується матеріальна відповідальність компанії в договорі?
Так, матеріальна відповідальність прописується. Фактичний розмір виплати залежить від ступеня збитку. Щоб дізнатися подробиці, зверніться до наших фахівців з відділу продажів за телефоном (067) 827-13-36.
Чи існують знижки і акційні пропозиції?
В даний момент діє спеціальна пропозиція при установці Ajax StarterKit. За подробицями зверніться до наших фахівців за телефоном (067) 11 33 949.
Як швидко на об'єкт приїжджає охорона?
Протягом якого прибуває група реагування, залежить від розташування об'єкта. Середній час реагування знаходиться в діапазоні 4-8 хвилин. Щоб розрахувати час прибуття на ваш об'єкт, зателефонуйте (067) 11 33 949 і наш фахівець проконсультує вас.
Чи проводиться монтаж у вихідні та свята?
Так, ми проведемо монтаж в будь-який зручний для вас день. Наші інженери зв'яжуться з вами для визначення зручної для вас дати і часу для установки обладнання. Монтаж буде проведено протягом декількох годин.
Яким способом можна оплачувати послуги компанії?
Ви можете сплачувати будь-яким зручним для вас способом. Для розрахунку ви можете використовувати оплату готівкою, картки будь-яких банків України, розрахунковий рахунок.
Чи будуть датчики реагувати на домашніх тварин?
Якщо у вас є домашні тварини, будь ласка, повідомте про це наших інженерів. Наш фахівець проведе потрібні налаштування, після чого датчики руху не будуть реагувати на домашніх тварин вагою до 20 кг і зростом до 50 см.
Чи можна встановити сигналізацію і не пошкодити ремонт в квартирі?
Так, якщо використовувати бездротові системи безпеки (у випадку з охоронною сигналізацією). На жаль, це не поширюється на установку систем пожежної безпеки, але наші фахівці зроблять установку і монтаж професійно, чисто та акуратно.
Яке обладнання ви встановлюєте?
Фахівці компанії Мега-Ладон використовують в роботі сертифіковане обладнання високої якості. Працюємо тільки з провідними, перевіреними виробниками.
Якщо я живу за межами Києва, я можу бути вашим клієнтом?
Так звичайно. Ми працюємо у всіх районах Києва і Київської області.
Що робити, якщо ми з сім'єю поїхали у відпустку і забули поставити будинок під охорону?
Ви можете в будь-яку хвилину поставити об'єкт під охорону за допомогою мобільного додатку. Також, в додатку доступна опція настройки нагадувань про необхідність поставити/зняти з охорони. Ви можете управляти системою швидко і за допомогою декількох торкань
Які документи потрібні юридичній особі для укладення договору з вами?
Перелік документів для юридичної особи: копія Виписки/або витягу; копія Свідоцтва/витягу ПДВ (за наявності);
ІПН; копія Договору оренди/право власності; Реквізити (р/р, банк, МФО, місцезнаходження банку); адреса для листування; конт. тел. юр. особи,
e-mail, ПІБ та конт. тел. осіб, вказаних в Договорі; ПІБ Директора.
Які документи потрібні ФОП для укладення договору з вами?
Перелік документів для ФОП: копія Виписки/або витягу; копія Свідоцтва/витягу платника єдиного податку (за наявності); копія паспорта (1,2 стор., сторінка реєстрації); копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків; копія Договору оренди/право власності; реквізити (р/р, банк, МФО, місцезнаходження банку); адреса для листування; конт. тел. ФОП, e-mail, ПІБ та конт. тел. осіб, вказаних в Договорі.
Які документи потрібні фізичній особі для укладення договору з вами?
Перелік документів для фізичної особи: копія паспорта (1,2 стор., сторінка реєстрації); копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків; копія Договору оренди/право власності; адреса для листування; конт. тел. громадянина, e-mail, ПІБ та конт. тел. осіб, вказаних
в Договорі.
Зворотній зв'язок
Мега-Ладон